world wide wonderground

15 sept. 2008

"daca te simti vinovat si simti ca nu am incredere in tine, inseamna ca problemele sunt la tine."

sa mori tu?! m-am simtit vinovat dupa ce tu m-ai intrebat.

adevarul e ca nu-mi place ploaia asta asa marunta imi toaca gindurile din scurt si poate d'aia am hotarit ca azi tu sa nu ai incredere in mine. am facut asta fara motiv. pentru ca sint mic mic mic sub cerul care se pisa pe noi non-stop. (sic!)

si-mi place ca in loc sa ma bucur de nimicuri, sa adun - cu - cu - cu - cu - pina cind imi simt creierul o linie lunga intre urechi. si din cind in cind imi strivesc degetele in usa si imi prind virfurile urechilor cu clesti de rufe si imi beau cafeau foarte foarte fierbinte pentru ca asa cum cred unii mie imi place sa sufar, sint suferinta pura in fiecare zi si sint o lacrima de fapt, cu gura cu ochi cu voce cu auz cu cur

si'acum corul "sa mori tu?!"

nu!!! v-am pacalit. aveti ochi? auziti?

2 comentarii:

utopic spunea...

ce mizerie fara cap si coada si acum vreau eu sa ma crezi

wealldo spunea...

mizerie stop! am zis.

callMe

0751882679

Arhivă blog