world wide wonderground

2 ian. 2008



imi place mircea nicolae.

se joaca.

8 comentarii:

Doamna Brebenel spunea...

:) lbd.

wealldo spunea...

da da lbd clar!

Anonim spunea...

putina interventie nu strica niciodata. ce faceti? v-ati revenit? care e starea?

wealldo spunea...

neatza. uite...
ciorba.

Anonim spunea...

uite, viscol

wealldo spunea...

am observat. mi-e frica de ce-i afara.

miine ciorba si petrecere oarba, ne-ai convins.

Anonim spunea...

am iesit din casa azi. si a fost minunat ca o boala. cand m-am intors m-am bucurat o ora ca n-a trebuit sa ies mai mult si ca n-am planificat sa merg la munte sau in alta parte mai interesant. home sweet home.

wealldo spunea...

io tot ies. ma duc la pompi. si el o sa fie miine. asa, ca sa echilibram blindu'. eeee.

callMe

0751882679

Arhivă blog