world wide wonderground

3 dec. 2007

minimal 1:
ce faci fata?
minimal 2:
ehehehe
buna seara
iaca acasa
cu fratioru
asteptam un P si-o A
tu?
minimal 1:
aha
eu sunt la A
care testeaza un nou joc
si-mi vine sa m-apuc de cur
caci am intrat intr-un soi de sevraj
si ma uitam pe site-ul ala cu salvia divinorum
in rest, toate ok
am mai iesit din butoiul cu melancolie
tu?
ce se pasa cu bajetzii?
minimal 2:
?
aaaa
sunt doi acum
aproape unu
minimal 1:
aha
bon, bon
minimal 2:
pe care il voi parasi daca voi pune mana pe al n-ulea
cam asa
minimal 1:
foarte frumos
frate, nu vroiam sa te intreb, dar n-aveti cum sa ma ajutati cu o mie doua-de-lei?
minimal 2:
daca ne vindem
ne-am propus sa facem asta
nu mai avem niciun leu
dar avem un gram si mai uitam o vreme
minimal 1:
pai despre asta vorbeam si io
nu din asta
ci din celelalte zecimii pe care le au altii pe care voi la un mom dat i-ati cunoscut
tacerea ta ma descumpaneste
...
minimal 2:

nu inteleg nimic
cred ca e de la ciocolata primola
minimal 1:
nu, mah
daca citesti cu atentie si incerci sa patrunzi in mintea mea 2 secunde, s-ar putea sa-ti dai seama
daca nu, tot aia e
minimal 2:
stai sa mai fumam si noi ceva
se pare ca esti mai bine ca noi
minimal 1:
pai despre aste vorbeam
me no
you yes
me no for a very long time
you yes right now
cum putem face ca me yes someday soon
and you yes always?
minimal 2:
well you yes right now
you come!!!!
minimal 1:
no, no
minimal 2:
me want convince you?
minimal 1:
me no right now
minimal 2:
you yes if you come now
minimal 1:
me one glass red wine
minimal 2:
minimal 1:
only onwe
or two
so, me don't want break marrige to you
but want smoke someday
minimal 2:
we yes smoke together one day after today
minimal 1:
deal
me want to offer you the day after today
can you manage?
minimal 2:
ok mother fucker deal
minimal 1:
deci, ne-am inteles acum
o seara buna!

Niciun comentariu:

callMe

0751882679

Arhivă blog